20. februar 2009

2013 "getto" Skjetten

Jeg har kjøpt meg leilighet!!!
Tirsdag 10.02 var vi på visning, før jeg skulle på nattevakt. Onsdag morgen før jeg reiste hjem fra jobben fakset jeg inn et bud på leiligheten. Det ble en nervepirrende onsdag. Jeg fikk noen timer søvn før megleren ringte og fortalte at det var lagt inn et bud over mitt, og da begynte det... Vi var tre som bød over hverandre, men til slutt ble den min. Tror ikke det helt har gått opp for meg enda.


Inngangspartiet

Stua - den trenger en liten oppløftning, men stor og fin


Kjøkkenet er ikke av den nyeste modellen,
men litt maling gjør mye i første omgang


Soverommet - også her må det litt maling til...




Badet er heller ikke oppdatert de siste årene,
men det er noe man kan ta etter hvert, så lenge det er tett...



Stor og fin innglasset veranda...
På torsdag som var, 19/2, var jeg i Lillestrøm og skrev under kontrakten. Hvis alt papirarbeid går fort i orden kan jeg overta leiligheten allerede i slutten av neste uke. Dette blir spennende. Jeg planlegger, innreder og pusser opp i hodet, så gleder meg veldig til å komme inn i leiligheten igjen og sette i gang på ordentlig.

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med boligkjøp! Det blir spennende! Mange som flytter i familien nå:-) Jeg har akkurat kommet på plass i ny leilighet på Hamar og trives som bare det. Leier bare da, men blir nok kjøp om noen år. Lykke til med maling og innredning. Vil gjerne komme og se resultatet når du har kommet deg inn og i orden.

    Klem

    SvarSlett