13. februar 2013

Bergenstur og Sigrunn 30 år :)

Torsdag tok jeg turen til Bergen på besøk til Sigrunn og Kristoffer. Fredag 8. februar ble Sigrunn 30 år, og dagen ble feiret med lunsj på kafè med Janne, litt shopping og middag hjemme hos Sigrunn på kvelden. Lørdagen skulle den store dagen feires, men jeg klarte å få i meg noe dårlig mat på fredagen. Mens jeg ble liggende på sofaen, reiste bursdagsbarnet på bursdagsfest.
Søndagen var formen noe bedre, men en flytur, toget fra Gardermoen og en humpete busstur fra Lillestrøm gjorde sitt til at jeg ble dårligere da jeg kom hjem og holdt det gående hele natta....
Kosegutten og "tante"
Det var veldig koselig å se Sigrunn og Kristoffer igjen!
Blir heldig vis ikke så lenge til neste gang, 3. Mars blir Kristoffer 1 år, så han og mamma Sirgunn tar turen til Østlandet for å feire med familien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar