9. januar 2011

For en uke... I korte trekk...

Mandag
Bilen min stopper på Rv2, på vei til kveldsvakt. Bilen blir fraktet til Jessheim av Viking og pappa kommer å kjører meg på jobb. Siden jeg skulle ha dagvakt dagen etter ringte jeg bort på Ahus hotell (ligger i en del av det gamle sykehuset). Der var de veldig hyggelige og greie, jeg fikk et rom for natten og slapp å betale full pris siden jeg hadde vært så uheldig med bilen.

Tisdag
Våknet på Ahus hotell, veldig spent på intervjuet jeg skulle på litt senere på dagen. 10.00 sto jeg klar nede på Øre - Nese - Hals (ØNH) poliklinikk for intervju til en stilling på ØNH avdeling. Fornøyd med intervjuet, men resten av dagen gikk med til å tenke på om det var noe jeg burde sagt eller noe jeg burde sagt annerledes... Mamma var så snill at hun kom og hentet meg etter jobb, så jeg skulle komme meg hjem.

Onsdag
Jeg og mamma kjørte bestemora inn til tannlegen i Fetsund og var innom Lillestrøm en tur på  vei hjem. Snakket tilfeldigvis med sjefen min på tlf angående en ekstravakt og fant plutselig ut at det var rot med turnusene som var iverksatt - hun trodde jeg skulle komme på nattevakt, noe jeg ikke hadde i min turnus. Vi fikk ordnet opp i det, men det ble enda en ting som surret rundt i hodet, sammen med bilen og jobben jeg hadde søkt på.

Torsdag
Jeg ringer for å høre hvordan det ligger an med jobben jeg hadde søkt på, og svaret var: "Vi har i denne omgang ikke tenkt å tilby deg noen stilling". Det var ingen god følelse, men etter en god prat med mamma, og mange veldig koselige tilbakemeldinger fra mine kollegaer på Ortopeden ble dagen mye bedre. Verkstedet kom med en lite hyggelig beskjed, de kunne fortelle at det ville koste ca 23000,- å reparere bilen, noe jeg bestemmer meg for ikke å gjøre (etter råd fra pappa). Kl. 20.30 var det tid for å reise på jobb igjen, nå i mamma sin bil som jeg var så heldig å få låne.

Fredag
Hjemme fra nattevakt og jeg har ikke mulighet til å sove. Bilen er lagt ut på finn.no, jeg forsøker å kontakte min rådgiver i banken angående utvidelse av lånet mitt, og verkstedet maser om at jeg må flytte bilen min... Jeg dupper av ca 1 time to ganger mellom tlf samtalene, og det gjør godt for å holde meg våken utover kvelden. Resultat av tlf samtalene; Flere ringer angående bilen, men ingen som er virkelig interessert, avtale i banken torsdag 13. januar og pappa leier henger på Årnes, vi er på Jessheim og henter bilen og frakter den hjem til mamma på Grusholen. Kl. 22.00 og jeg er helt ferdig...

Lørdag
Sover lenge... Og så var det å komme seg av sted på kveldsvakt.

Søndag (i dag)
Sov lenge i dag også, sløvet hjemme på sofaen. Kl. 16.00 var det trening på FSC, Corebar, utrolig gøy og godt å bruke litt energi og forhåpentligvis få litt ny. 18.00 var det kaker hos Ine på Skarnes i anledning Jonas (min tremening) sin bursdag i morgen. Nå er det avslapping igjen, og jeg tror ikke det blir lenge til jeg skal finne senga.

Tusen takk for all hjelp, mamma og pappa!!

1 kommentar:

  1. Oi, det var litt av en uke.. for håpe at denne uka blir bedre:-) Alt ordner seg for snille jenter:-)KLEM!

    SvarSlett